Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg under mars 2011

Av Karin Fransson - 30 mars 2011 11:54

Har ingen smörgåsgrill och inget våffeljärn så idag har jag:

Grillat toast med mitt strykjärn!

Det blev supergott!! ^^


Penicillinet verkar vara rätt för jag mår redan idag bättre!

Har även haft första lektionen i arrangering med killarna idag och det ska bli

spännande att se hur det går sen!


Ikväll blir det troligtvis ett besök hos Välmåendekören!


Tjabba!

Av Karin Fransson - 30 mars 2011 11:31

Igår besökte 55 personer min blogg vilket är REKORD!

<3<3<3<3<3<3

Tack så mkt!

Ni vet att ni kan följa mig via Bloglovin med ;)


Av Karin Fransson - 29 mars 2011 17:53

Eftersom att magvärken bara blir värre skrev jag till läkaren igår.

Idag vid halv nio ringde dem upp och sedan fick jag tid vid kvart över tio

Väl där undersökte läkaren mig och jag fick ta lite prover.

Han misstänker att det är urinvägsinfektion som sitter nedanför njuren.

Jag har så ONT men har iaf fått penicillin idag och imorgon ska han ringa igen.

Jag hoppas att det är rätt diagnos och medicin så jag blir bättre snart.

Natta tittade förbi en liten stund innan och det behövde verkligen jag, <3 her!

   Bilder på mig och Natta från Harryskvällen vi var på senast!  


Är konstant yr i huvudet, det gör ont så fort jag rör mig minsta lilla och jag kan knappt sova. Lyckades somna lite på eftermiddagen men drömde bara en massa konstiga mardrömmar. Så ni håller vi alla tummarna att det går över snart så jag pallar gå till skolan och sånt!


Kramis!

Av Karin Fransson - 28 mars 2011 18:19

Här är några bilder som visar hur mysigt vi hade det under Earth hour 2011

Pappa och Hubbe busar och håller på!



    

Världens kap! Hittade denna ljusstake på Second hand för halva priset, så den kostade ca 20-40:-




  Superspännande bok som mamma tipsade om och den funkar, även om den är lite gammal dem har bland annat EG-unionen *haha*



  Här satt jag och myste!

Av Karin Fransson - 28 mars 2011 00:48

Kan inte sova, om ni nu inte redan gissat det av rubriken ^^

Anyway, såg en annons i en tidning idag och bestämde mig för att kolla in på deras hemsida.

Där visade det sig att det ffinns vackra smycken i alla möjliga prisklasser.

Sidan heter kyssjohanna.se och efter lite koll så har jag nu beställt detta:


  En ring för 175:-





Ett halsband för 125:-  


Längtar till leveransen nu^^ 

Dessutom är det fraktfritt oavsett vad man beställer och betalar man med kort tillkommer inga extra utgifter!

OJ, MAJOR reklamspill här *hihi*

Nähä, någon mer som inte kan sova?

Av Karin Fransson - 27 mars 2011 17:49

Tjopp drog ner till Simhallen idag för att plaska lite.

Kalaset slutade med att jag simmade 44 längder= 1100m utan en enda vilopaus!

Känner mig mäkta stolt!

Tankade upp bilen inför morgonens färd till Växjö som också innebär

kursstart, av samma utseende som förra kursen men ändå ^^

Snart är det dax att byta om för kusin vitamin Mikael fyller år idag och det ska firas med lite fika och mackor!


Tjohej!

Av Karin Fransson - 26 mars 2011 20:28

Tjo om några minuter kör vi!

Vad ska ni hitta på under årets första Earth hour?

Själv tänkte jag tända ljus, ta mig en snus och läsa en bok!


Good Luck!

Av Karin Fransson - 26 mars 2011 19:07

Öva på gitarrläxan nyss och då knäckte det till i tummuskeln...som en tuggummibandsnärt...nu börjar det ömma mer och mer

Vill då påpeka att detta är tummen jag opererade när jag var liten för att en kanal som senan går igenom var igentäppt så att den inte kunde växa som den skulle!!

Är nog ingen fara...men ändå...

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards