Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Karin Fransson - 25 oktober 2011 17:52

Ja, det kanske låter töntigt för er men för mig som varit singel i över sju år är detta stort!

Men vem är han, hur ser han ut?!?!

Ja, han heter Daniel och ser ut såhär:


 

(Första gången det sa klick!)




   

Av Karin Fransson - 24 oktober 2011 20:02

Halloj!

Idag har jag haft föreläsningar hela dagen vilket kändes aningens långtråkigt

nu har man ju rört på sig och varit aktiv i en månad!

MEN! Idag fick jag äntligen träffa min Vendelis!!

Man känner att slutet närmar sig nu, massor som ska fixas på en gång..


Ikväll blir det mys!

Har tänt ljus, pyjamas på

Varmt te och massa TV!


Morgondagens planer känns många:

- Sovmorgon

- Tvätta

- Handla mat

- Städa och

- Säga upp lägenheten :S


Bye bye!

Av Karin Fransson - 23 oktober 2011 10:30

Hej!

Jag har nu inte bloggat alls på evigheter!

Är man lat eller har annat för sig?


Just nu läser jag sista terminen på utbildningen och har precis avslutat

en månads praktik på ett UNDERBART ställe i Forsheda och känner nu att jag 

kommer klara av rollen som lärare...


På tisdag är det en månad sedan jag bytte civilstånd till "i ett förhållande"

efter sju år som singel känns det super!


Idag packar jag för fullt för imorgon är det tillbaka till skolbänken igen!


Lite bilder från kompisfotografering med Natta!


       


Kramis!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards