Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Karin Fransson - 26 januari 2010 00:51

Hej här kommer andra inlägget!

Har precis rejsat hit till Växjö!

På vägen fick jag se en fallande stjärna, har aldrig sett det innan!

 

I söndags var jag nära att halka på en isfläck men mamma räddade mig, däremot sträckte jag höger kroppshalva så nu har jag massor ont..någon som erbjuder gratis massage, inte är äcklig gubbe och gör hembesök är välkomna att kontakta mig!

 

Igår skulle jag åkt till Växjö men vaknade mitt i natten och mådde illa och kallsvettades så jag missade då två föreläsningar men det är ju inte hela världen!

 

Satt på vägen hit och filosofierade lite och kom på en massa saker som jag skulle skriva, men ni vet hur det är, så fort fingrarna börjar knappra sipprar orden ur hjärnan och man glömmer bort hälften man skulle skriva.

 

Nå vad har hänt mer..Jo vi firade min "bror" Fidde som fyller år på onsdag, han bjöd hem oss till honom där han lagade sin specialité Korv Stroganoff (hans var faktiskt godare än mammas).

 

Tidigare idag träffade jag Johanna Svensson

Saknar massa andra vänner med för den delen.

 

Jag har funderat lite djupare på en sak..man brukar ju säga att där orden tar slut där tar nävarna vid..Borde inte konsten att ordbajsa vara en viktig del i strävan efter fred på jorden?

 

Nu ska jag sova, hoppas bidraget kommer snart så man kan parta lite med Sandra och Kissi!

 

Go´natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards