Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Karin Fransson - 7 oktober 2014 11:42

Är fortfarande halvt borta i huvudet men efter intag av pepsi, godis och chips så har nu iaf migränen gett med sig!

Nu har jag planerat lite inför femmornas ensemble genom att rita en bild på strängar + namn på en elbas och två enkla bilder på hur man räknar ut ett moll-ackord (3+4) och dur-ackord (4+3) på piano!

Två lektioner kvar och sedan arbetslagsträff efter det är det bums hem och mysa ner sig i soffan!


Ha de!

Av Karin Fransson - 7 oktober 2014 07:56

Vaknade imorse flera timmar förtidigt med migrän och magont. Kunde inte somna om och huvudvärken vägrar ge med sig!

Hade mycket hellre legat i sängen hela dagen idag men det går inte när man är lärare så om två veckor kan jag krascha lite och vara sjuk om kroppen behöver det för då är det höstlov!

Åkte in på en mack på väg till jobbet för att köpa en "tycker-synd-om-sig-själv-pepsi" men fanns det? Nej, nu undrar jag hur en mack kan sälja pepsi max men inte vanlig pepsi! Hur tänker dem!!

Jaja, nu är det dags att klistra på ett leende för snart börjar lektionerna!



Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards