Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Karin Fransson - 13 oktober 2014 10:58

Hej igen!

Jag har en jättebra mentor!

Vi träffades idag och gick igenom några punkter på en matris och pratade allmänt.

Han lyssnar, stöttar och ställer intressanta frågor, det är skönt att få bekräftelse på att man gör något bra!

  

Av Karin Fransson - 13 oktober 2014 08:08

Hej i lördags var det alltså kaninutställning och jag fick massa kvalitetstid med mor min då vi satt i skretariatet tillsammans! 
Tyvärr kändes utställningen ganska avslagen i år men det kanske berodde på att det var färre kaniner än året innan plus att det saknades ytterliggare kaniner som var anmälda.

Vid tvåtiden gav jag mig av till Mariakyrkan på vråen för att vara med på Ramonas brorsdotters dop! Jättefint och en riktigt rolig präst var det också!

Sen blev det ännu mer käk innan jag åkte hem för att jag var helt utmattad.

Mamma ringde senare på kvällen och berättade att dem vunnit i A-gruppen och kammat hem inteckningar på två rasklockor! Jätteroligt för dem!



Igår var det internationell pyjamasdag men trots det så känner jag mig inte ett dugg piggare idag!

Innan jobbet idag har jag lämnat i Tuttan hos veterinären, hon blev supermammig helt plötsligt och skulle ligga i knät...ska hämta sötnosen efter jobbet idag!

#omtvåveckorärdethöstlov!


Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards