Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Karin Fransson - 10 januari 2011 19:21

Klockan 07.12 steg jag upp i morse och det gick bättre än förväntat!

Pluggade sedan 6 timmar i sträck med studiegruppen men det gav resultat!

När jag kom hem däckade jag ett tag i sängen och började drömma en het dröm eller jag den skulle varit het om det inte var så varmt. Hela tiden i drömmen var jag jättevarm och när jag sedan vaknade var jag genomsvett! Så in i duschen blev det!

Nu har jag käkat lite och pratat med pappa en stund.


Under julen har jag blivit med ny TV. Syster köpte en ny på mellandagsrean så jag fick hennes. Dosan ligger dock kvar hos syster så jag ska se om jag kan få tag på den. Har några kanalar som var förprogrammerade; SVT 1 & 2, kunskapskanalen, BBC News och tv4+. Tur med sista kanalen för nu missar jag i alla fall inte "Kvinnor som  mördar"


Hejdå!

Av Karin Fransson - 10 januari 2011 00:50

Nu är julen snart slut och snön har börjat smälta så jag har piffat upp

bloggen med en ny design! 

Vad tycks?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards