Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Karin Fransson - 20 januari 2011 17:47

Vill inte gå händelserna i förväg men imorgon ska jag iaf till optikern

och undersöka ögonen och titta på nya glasögon. De jag har nu har fel styrka och är aningen slitna så det är ett nödvändigt ont.

Nu vill jag fråga er...vad tycker ni att jag passar i för glasögon?

Kolla in dessa:

      

Är lite kär i dem, fin färg och form. Frågan är om det är förstora.

Eftersom att jag är halvt blind förminskas mina ögon och det runtomkring och är glasögonen då stora ser mitt huvud ut som ett timglas *haha*



Dessa har jag nu:




    

Dessa hade jag innan...


Svårt val!!

Av Karin Fransson - 20 januari 2011 11:14

Oj vad jag känner mig seg idag!

Började dagen med att jag skulle tvätta, då visar det sig att maskinerna inte fungerar! Traskade sedan till ICA och hämtade ett paket med ett innehåll som inte var så bra som jag trodde. Värmde sedan lite käk som inte det heller smakade gott *haha* nu ska jag försöka värma lite bröd och käka så jag får i mig lite mat innan skolan. Får se om jag orkar diska sen...eller om jag vilar middag lite istället ^^


Planer inför helgen?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards