Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Karin Fransson - 1 december 2014 11:52

Hur mycket man än försöker så kommer det alltid finnas en eller två som inte nöjda.
Jag är också den som inte är nöjd ibland.

Nu börjar det närma sig, nästa har jag fem luciaframträdanden och veckan efter två julframträdanden.

MEN sen är det jullov!


Har förresten haft en riktigt härlig helg!

I lördags jubakade jag med Natta och Älsklingen och sedan julpyntade jag och Ramona. Tog flera timmar men åh så fint det blev!!
Igår var jag i Bor för adventsfrika, en tradition som funnits i släkten i snart 65 år!

Det var jättemysigt, hann umgås med famlijen och kusinerna samt spela piano!

Gosade med massa djur också, hund, kanin och katter!


Längtar efter snön men den känns långt borta...längtar ni med?


Peppar mig med lite låtar just nu:
1. Hold on med John Lennon
2. Simply the best med Tina Turner

3. Don´t stop believing med Journey

4. Don´t stop me now med Queen!


Heja heja heja!!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards