Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Karin Fransson - 4 december 2014 11:23

Nu är det bara fullt fart framåt hur mycket skit man än mår!

Igår var det kalas med arbetslaget, supertrevligt, ända tills jag fick migrän!

Idag fortsätter övningarna på musiken inför lucia och jul.

Sen ska jag handla och baka inför fredagsfikat imorgon.

Imorgon blir det efter jobbet en resa till Götet för att gå på hemlig fest!

Sen ska vi bo på hotell, shoppa och massa sånt.

Nästa vecka ska genrep och fem luciatåg genomföras samt en personalmiddag.
Veckan efter är det övning, två stora julavslutningar och sen, inte en dag för tidigt är det JULLOV!!!

Har förresten kommit igång med träningen igen så jag ska nog överleva!


Kramis

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards