Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Karin Fransson - 18 september 2010 11:33

Vaknade till vid halv sju imorse och upptäckte att mamma inte åkt till jobbet än. Vi passade på att käka frukost ihop vilket är väldigt värdefullt. Att bara sitta ner i lugn och ro, utbyta ett par ord och bara vara.

Efter frukosten gick jag och lade mig och sov en stund till *hehe*

Vaknade för en timme sedan igen och gick upp för att kolla med pappa om han ville åka till Erikshjälpen idag för han nämnde det igår. Dörren till sängkammaren är dock stängd så jag tolkar det som ett nej,

Är lite orolig för Skrållan med, hon har varit ute hela natten och regnet öser ner! Det säkraste vore ju ändå om ungarna föddes inomhus så att de inte fryser ihjäl eller så.


Glömde nämna igår att jag redovisade B-uppsatsen och att det gick jättebra! Skönt att ha ännu ett steg avklarat av det jag ligger efter med sedan i våras.


Så idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir antagligen lite film och mys eftersom att vädret suger...


Vad ska ni hitta på idag?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards