Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Karin Fransson - 25 september 2010 18:42

Ja, det riktiga resultatet får vi vänta ett par veckor på men mitt personliga resultat känns ändå bra. Skrev i fyra timmar och fastnade bara lite på en uppgift som jag sedan lyckades lösa vilket gjorde mig väldigt glad :D

Misstänker att jag har två fel men är det bara dem *hehe* så klarar jag tentan med råge.

Efter tenta hämtade jag upp syster yster och så åkte vi hem till päronen i Bor för att käka tårta och fira lillebror som fyller 22 år idag! <3


Det är överraskningsfest senare ikväll men jag är jättetrött så de vette fasen om jag orkar. Jag är väldigt sugen på att bara mysa ner mig i soffan, käka kantarellpaj och knapra på en nötmix :)


Vad ska ni hitta på ikväll?


Kramis!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards