Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Karin Fransson - 1 juni 2011 11:41

Igår spelade vi två konseter på Sandsbro skola här i Växjö!

Vi hade en tidsresa mellan 50-talets till 00-talets musik.

Jag personligen spelade trummor och keyboard på ett par låtar.

Sedan spelade jag även mamma i teatern och sjöng Sleeping in my car och we will rock you!

Det var jätteroligt och jag har inte alls lika mycket scenskräck längre!

Det var jättevarmt att framträda så direkt när jag kom hem ställde jag mig i duschen och tog en kalldusch *skönt*

Resten av dagen hände det inte så mycket.

Ikväll är det klassfest hos Sofie och det ska bli riktigt roligt!


tjoopp!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards