Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Karin Fransson - 3 juni 2011 12:20

Jag har verkligen svårt för folk som inte sköter sin hygien.

De luktar svett, skit, mögel ur käften och har en tåbira som skulle få

döda att vända sig i gravarna.

En av dessa personer finns i huset just nu, han sitter i köket men det luktar i hela huset!

Blir galen på sånt! Han har ingen skam i kroppen men odag har han åtminstone hela byxor på sig!


*håller för näsan*

Av Karin Fransson - 3 juni 2011 08:54

Oj oj oj vilket röj det var!

Drack inget men hade superroligt ändå!

Vi sjöng och spelade och dansade och tjötade OCH tittade på de filmer vi spelat in

under terminen med diverse framträdanden. Vendela hade även bränt ut avslutningskonserten på DVD! 

Ska kolla med några så jag har deras tillåtelse så ska vi se om jag inte kan lägga upp några filmer här med!

För det vill ni väl se ;)


Idag står det inte så mycket på schemat ska fylla i lite papper och ordna CSN verkar inte som att jag fått något sommarjobb :/ så jag ska läsa Wampyrfiktion på distans istället.


Ha en superbra dag!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards