Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Karin Fransson - 3 november 2010 22:59

Nytt filmtips!

Har precis sett denna film som handlar om ett gäng ungdomar som pushar på varandras dumheter. Men hur mycket kan man påverka främmande människor som sitter framför en datorn någonstans? Chatroom utspelar sig inte framför datorn utan är utformad som att konversationerna verkligen händer.


Mer info: http://www.imdb.com/title/tt1319704/

Av Karin Fransson - 3 november 2010 19:33

Igår ringde Johanna mig och sa att hon var tvungen att träffa mig idag!

Idag kom hon förbi med sig hade hon en jättefin present nämligen en Sony Ericsson Elm som jag funderat på att önska mig i julklapp av min familj!

Den är jättefin!

En viktig knapp funkar dock inte på den så Johanna ska se om hon kan få tag på ngn som kan fixa det.

Men liksom en mobil! I present! Bara sådär!


  

<3 min pussylööve på fredag ska vi ha filmkväll ;)

Av Karin Fransson - 3 november 2010 13:48

Idag har jag varit i Växjö en snabbis och haft seminarie om hemtentan. Det var skönt att veta att jag inte var den enda som inte var klar!

Men jag fick en hel del idéer som jag nog ska skriva med i min hemtenta.

Vi fick även svar på begreppstentan och jag fick.....GODKÄNT!

Denna veckan får vi även svar på förra delkursens hemtenta så håll tummarna!

Nu är jag massor med trött så när mamma kommer hem blir det käk sen vila en stund tror jag. 

Mamma kommer förresten hitta en liten present på köksbordet där det står "Till mamma från en tacksam skitunge" *hihi*

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards