Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Karin Fransson - 15 november 2010 23:56

Vissa perioder får jag ont i magen av ingenting och allt

Vissa perioder har jag extra mycket ångest och är extra ledsen

Vissa perioder kan jag inte sova...

Denna perioden kan jag inte sova...


Ända sedan jag var liten har jag haft dessa perioder i omgångar. De kommer utan minsta förvarning och det finns i stort sett inget att göra åt det.

Jag är avslappnad och lugn, grubblar inte eller har ont någonstans och precis på väg att somna men längre än så kommer jag inte. Blir, om jag har tur, iaf ett par timmars sömn om jag har tur.


Såhär borde det vara istället:

  


En mysig Hubbe som ligger och sover hos en så man blir jättetrött <3

Av Karin Fransson - 15 november 2010 15:02

Sitter med en busig Hubbe i knät och käkar pepparkakor med ädelost och dricker lite glögg till. Tänker på Nathalie och saknar henne.

Det är vår grej att sitta ner, dricka glögg och mumsa i oss massa pepparkakor med ädelost.

Vi kommer nog träffas snart igen men jag saknar henne nu!


  


<3

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards