Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Karin Fransson - 6 november 2010 22:02

Denna helgen är en av de finaste helgerna på året enligt mig.

Ikväll besökte jag och mamma kyrkogården och förundrades av

hur otroligt många ljus som lyste. 

Det var mycket vackert.

På minneslunden lyste det också en del ljus.

Det kändes lugnt och fridfullt.


Mamma och pappa var där innan idag och pyntade gravarna med granris och med gravdekorationer som jag och mamma gjort:

    Två stycken var gjorde vi. En till mormor, en till farmor och farfar, en till Erik pappas farbror och pappas farmor och farfar.



Har ni också tänt ljus idag?

Av Karin Fransson - 6 november 2010 15:13

Idag är det jätteskönt i huset!

Ingen har något planerat och alla tar det lugnt.

Inget prat om kök eller vad som behöver göras på verkstan.

Inget planerat till middagen så vi tog lite av vad vi hade och gjorde en jättegod paj.

Nu ska jag spela lite spel och ta det lite mer soft! 

*ME LIKE!*

Av Karin Fransson - 6 november 2010 05:36

Den senaste veckan har jag sovit väldigt konstigt.

Somnar runt 00.00-01.00

Vaknar till vid 05.00 eller runt 06.00, går upp käkar lite frulle med mamma om hon ska jobba den dagen.

Somnar om, sover till 12.00-13.00

Är trött och vilar gärna en stund efter middagen.

Det är mycket sova sova sova min kropp blivit inställd på men å andra sidan får man väl passa på när man kan!


Igårkväll hade jag mysig filmkväll med Johanna <3

Det var massa najs!


Nu ska vi se om jag kan somna om lite till!

Go´natt!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards