Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Karin Fransson - 3 februari 2011 21:31

Senaste tiden har jag drabbats av känslor och haft konstiga drömmar.

Senast inatt drömde jag en dröm som är ouppnåelig och känslorna från denna dröm har levt kvar hela dagen. Just nu gör jag mig själv mest förvirrad.

Jag får för mig att blickar och uttryck betyder något de inte gör.

Även om jag vet att det inte betyder något reagerar jag som om hela omvärlden ställs på kant. 


Antar att det inom mig finns en stark längtan som på ett nästintill desperat sätt försöker lura mig att tillta drastiska handlingar som, om jag gjorde dem, skulle få mig att framstå som en idiot om och om igen.


Så vad ska man göra åt detta då? Det sägs att man ska lyssna på sin kropp och sin själ, något som jag jobbat mycket med. Så att nu motarbeta sig själv hela tiden känns väldigt konstigt *haha*

En kvinna sa en gång "Det är fantastiskt vad våra psyken kan ställa till med"

Sant, så sant!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards