Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Karin Fransson - 11 februari 2011 19:07

Idag har jag haft en superbra dag!

Först träffade jag Natta på Donkan och så käkade vi lunch.

Sen drog vi till Lindex där jag hittade två söta BH:ar.

Kikade in en runda på H&M där jag köpte en liten kjol och en t-shirt som jag ska försöka trycka lite text på *håller tummarna*

Efter shoppingrundan åkte vi och simmade över 1000m, samt bastade.

Klockan var strax över fyra så vi drog på after work och drack varsin öl, tjötade skit och träffade Johanna som kom hem från Vietnam tidigare i veckan.

Natta och jag handlade sedan lite mat och nu har jag äntligen kommit hem!

I love my girls <3


Vi kom under tjötet på after worken att alla tre passar extremt bra i mina nya glasögon, se själva:

      

(Är dessutom trött för att jag inte somnade förrän vid halv sex imorse, ofrivilligt!)


Kram på er!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards