Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Karin Fransson - 14 februari 2011 15:08

Idag har varit en bra dag, so far.

Även om jag är förkyld fortfarande så gick det muntliga framträdandet jättebra och jag fick fina kommentarer från läraren!

Läste  en vers ur visan "Grimasch om morgonen"

Efteråt var det gitarr och den är mycket rolig!

Sist spelade vi piano och fick beröm av läraren något som betyder väldigt mycket för mig då jag alltid velat lära mig spela piano på riktigt!


Trevliga samtal har det också hunnits med!

Imorgon blir det ensemble och lektionsplanering Yeay, tamburin!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards