Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Karin Fransson - 28 februari 2011 20:42

Vem vaknar tre timmar för tidigt (klockan fem!) en måndagsmorgon?

Jo, Karin såklart men det tog jag igen genom att råka vila middag i fyra timmar.

Hade röstverkstad med bara vår klass idag och började med sång och vi hann med så mycket på två timmar!

Lektionens hiss: Jag fick massa beröm :)

Lektionens diss: Var lagom akward att låtsas flörta med klassläraren (älrde man) samt att det kändes lagom konstigt att flörta med killarna i klassen *haha*


Jag var lite duktig idag med som gick till Apoteket och affären trots att det var jättekallt!

Saknar massa vänner just nu samt att åka och simma men det tar vi på fredag, simningen iaf ;)


:**

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards