Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Karin Fransson - 18 februari 2011 23:09

Trött på mycket men omtentan blev iaf klar och inlämnad i tid.

Pratade med en lärare om en uppgift jag fått underkänt på och det visade att jag inte bara hade gjort fel utan att det egentligen bara behövde kompletteras en del saker något som jag tydligen skulle ha förstått av kommentaren hon skrev; Du har inte följt anvisningarna, läs uppgiften igen...jaja nu är det självstudievecka och jag ska försöka jobba av så mycket som möjligt.

Träffade Johanna en runda idag med och playdaten fortsätter imorgon efter att familjen käkat frulle och löst melodikrysset hos faster!


Sova?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards