Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Karin Fransson - 6 maj 2011 23:54

Kände egentligen inte alls för det men Nathalie lyckades övertala mig att vi måste simma idag vilket var bra!

Klarade 26 längder innan handleden gjorde för ont att använda så de sista 14 längderna bara med benen och händerna vilande på en flytsak!

Efter det bastade vi och sedan provade jag Nattas epilatorn *aj* fast ändå inte...hm..måste lösa det där på ngt sätt...

Vi snyggade till oss lite och stack ner till Harrys på lite after work.

Natta käkade lite sedan åkte vi hem till mig för att försöka fixa så hon kom åt internet via sin nya Iphone men vi fick inte ihop det så hon åkte hem och skulle försöka lite till själv.


Mamma och jag gjorde pizza med extra allt på som vi mumsade i oss och sedan dess har jag legat i sängen och mått aningen illa men inte lyckats somna.

Illamåendet beror nog inte på pizzan iaf ^^


Imorgon blir det FF när päronen ska på kaninutställning, ska försöka förbereda ett par kompletteringsseminarier jag ska göra till veckan!

Sussa sött!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards