Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Karin Fransson - 22 maj 2011 13:07

Känner att det är aningen för mycket som ska göras och svåra beslut som ska tas.

Förutom att jag ska lära mig texter och noter utantill till körens låtar ska jag även:

Lära mig en låt med text och ackord som ska spelas upp på tisdag, jag och Tim har övat en gång.

Har fått en jättesvår gitarrläxa och pianot är svårt som vanligt det med.

Nästa vecka är det kompletteringsseminarie samtidigt som vi ska spela upp konserten dagen efter. Till den behövs rekvisita, jag ska lära mig spela massa låtar på olika instrument, lära min repliker jag ska säga och självklart låttexter.

Vet inte än vad som händer till sommaren, om jag får jobb eller om jag ska läsa sommarkurs, har bara blivit antagen till en 7,5 poängare men någon inkomst behöver jag ha.


Denna veckan måste jag även besluta om jag ska läsa en vanligt kandidatexamen eller en masterexamen.

Nån som kan hjälpa mig?


Känner mig jättetrött redan nu men förhoppningsvis löser det sig!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards