Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg under september 2010

Av Karin Fransson - 7 september 2010 11:45

Hej hej!

Vaknade för tidigt imorse med. 

Första föreläsningen var helt värdelös och inget funkade.

Vi ska ha en föreläsning till vid 15.15 i eftermiddag med samma person

och jag hoppas den är bättre annars kommer jag garanterat somna :S

Just nu sitter jag på bibblan med Vendela <3 och pluggar. Jag har faktiskt fått massor gjort så nu förtjänade jag en liten vilostund ^^

Slutar vid 17.00 idag och sen ska Grodan <3 komma över och baka pizza med mig!!

Det är mkt med skolan nu men det är skönt att ha ngt vettigt att göra på dagarna ändå!

Nej nu blir det lite Fb! 


Tjarå!

Av Karin Fransson - 6 september 2010 18:18

Jävla skrivare

Jävla hand

Jävla kassörskor

Jävla huvudvärk

Jävla algoritmer

Jävla B-uppsats!!!

Jävla TV-dosa

Jävla skit-TV

Av Karin Fransson - 6 september 2010 09:07

Jaha då sitter jag här i min lägenhet när jag egentligen borde vara på väg hit. Vaknade två timmar för tidigt imorse men jag har iaf kunnat ta en långfrukost!

Här kommer, som lovat, en uppdatering av vad som hände i helgen!


       Milanostänger!      Ovan Toscakaka, nedanför tårtbotten!      Ovan Chokladsnittar, nedanför American cookies med Chaismak!   

Vi firade mamma som fyllt:

             

Helgen har varit mkt trevlig och jag har hunnit med att:

Baka

Tvätta två maskiner tvätt

Göra photostory till redovisningen av B-uppsatsen

Plockat lingon

Gosat med djuren

Träffat lite släkt

Fikat

Pluggat m.m


Avslutningsvis vill jag visa några av de födelsedagspresenter jag fick:

     


Ha en skön måndag nu!

Puss  

Av Karin Fransson - 5 september 2010 22:42

Uppdatering av helgen kommer troligtvis imorgon eftermiddag men jag kan kort

säga att den varit både händelserik och trevlig!


Håll till godo!


Natti!

Av Karin Fransson - 4 september 2010 13:38

Det har känts väldigt bra denna vecka, förutom att handen gör ont igen och att jag blivit en riktig slarvemaja *thihi*


Idag var jag med mamma och handlade, kändes som att vi var tillbaka på 90-talet igen och det är inte en bra känsla!


Idag står mkt på schemat men slutresultatet vet man aldrig!

Måste iaf baka tårtbotten eftersom att vi ska fira mammas födelsedag imorgon!!!

När ugnen ändå är igång förvandlas jag till bakmor igen. Brödet jag bakade senast är nästan slut så lite mer sånt blir det. 

Ska även göra färdigt min photostory som jag ska använda till redovisning av B-uppsatsen. Behöver även plugga lite.

Produktviteten är iaf redan gång för jag är redan inne på andra omgången tvätt! 


Måste även berätta att jag sov jätteskönt inatt! Vaknade bara en gång och det var inga som spelade töntdunk och störde halva natten *haha* Bor-Växjö 1-0


:**

Av Karin Fransson - 2 september 2010 17:07

Läser alltså både till förskollärare och tidigarelärare...

I höst är det Svenska och Matematik men till våren vet jag inte vad jag ska välja!!

Funderar på att läsa vidare på matematik och svenska, eller kanske lite psykologi? Vad sägs om Musik som jag älskar?! Eller specialpedagogik eller eller eller!!?!?!?

HJÄLP!


  

Kloke Confusius hjälp mig!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards