Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Karin Fransson - 1 april 2010 19:43

Nja, riktigt så dramatiskt det kanske inte är men nu är det iaf påsk och lite långledigt (hela 5 dagar i rad!)

Idag avslutades kursen om En skola för alla och vi satt i små grupper och tjötade mest hela tiden ^^


När skolan slutat stuvade jag in de sista sakerna i bilen och puffade hemåt!

Väl hemma möts jag av Fila som blir så glad att hon börjar skälla i falsett och yla som en galning <3. Jag har saknat min älskling. Det var skönt att komma "hem" igen efter veckans hemlängtan!

Vilade vid tv:n ett tag innan och det slutade med att Nilla låg på mina ben och Skrållan låg vid min famn båda gosiga som bara den :D


Annars verkar allt vara som vanligt, imorgon kanske jag ska leka med Ämiliä <3 saknar henne som sjutton och blev överlycklig när hon messade mig inatt!

Annars har jag inget planerat i helgen så har ni några idéer är det bara att höra av sig ;)


  


Glad Påsk så länge!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards