Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Karin Fransson - 6 april 2010 14:44

Igår var en helvetesdag idag känns det aningen bättre...

Drömde en dröm inatt som jag inte vill släppa taget om riktigt än..speciellt eftersom att jag inte längre får gulliga svar av dig..drömmar är bättre än ingenting.

Det är så udda jag förstår inte riktigt om min hjärna spelar spel med mig men det är massa saker jag bara vill haspla ur mig, lägga alla kort på bordet. Risken att bli ratad och då garanterat mobbad känns obefintlig och det är det som är en del av det läskiga. För visst bryr man sig om riskerna, man tänker iaf igenom dem och tar dem på allvar innan man agerar.


Idag började vi ny kurs och jag kände mig faktiskt smart..har lekt med kemiska formler som egentligen är högstadiekunskap men det ser proffsigt ut för det otränade ögat!


Vill passa på att ge ett litet filmtips kollade på en mysig komedi igår som heter Flicks chicks! Ingen film för homofober dock..trailern hittar ni här

Däremot vill jag varna för filmen The Final som verkligen SUGER!! har suttit och glott i snart en och en halv timme...cool idé men dålig utformning!


Hej så länge!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards