Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Karin Fransson - 10 april 2010 19:11

Återigen har det blivit ett kortare uppehåll på bloggskrivandet..Veckan har varit händelserik kan man säga...

I tisdags började ny kurs den känns rolig än så länge! Som att vara tillbaka på högstadiet igen, kunskapsmässigt iaf!

Vi gjorde brustablettsbomber och eldade med gasolbrännare!

Känns just nu som att om jag bara hinner läsa all litteratur.


Känslomässigt är jag inte direkt på topp, har en hel del episoder med panik och ångest just nu och värst av allt är att jag inte vet varför..

Vart jag än är känner jag mig obekväm och vill bara bort men jag vet inte vart. Varken barndomshemmet eller lägenheten på campus känns trygga längre och att kämpa mot paniken hela tiden orkar jag inte! 

Idag har jag knappt kunnat äta mår bara illa och får ont i magen...händelsen som skedde i måndags eller tisdags är bland de mest skrämmande saker jag vet, speciellt när det inte finns någon i närheten som kan ge mig en käftsmäll, en kram och säga att det ordnar sig! Jag har ju kommit så jävla långt!

I mitt nästa liv vill jag bli ett fredligt djur tan fiender som bara lever på sina instinkter, det borde ju ändå vara rätt lätt?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards