Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Karin Fransson - 5 april 2010 21:23

Det är lönlöst!

Jag har försökt sova men det går inte!!

Ont i magen, varmt, kallt, det kryper i benen och så är det ljust ute...

Vill inte vara här ensam, vill inte att någon ska komma hit, kan inte åka hem och imorgon mååste jag gå till skolan.

Mår illa och är bara less på allt just nu!


HJÄLP! vad ska jag göra! TA mig ur den här skiten!   

Vore skönt om man bara kunde sova lite..allt blir bättre när man sovit!!




Av Karin Fransson - 5 april 2010 19:52

Är tillbaka i Växjö igen..imorgon börjar ny kurs..idag var det påskmiddag hos Syster hade panik så tyvärr kunde jag inte njuta av maten och sällskapet som jag ville :S


Fryser och mår konstigt idag :S


zappade på tv:n och kom fram till tv4+ där dem visade the notebook som många har tjatat om att jag ska se och jag förstår varför! Bra film med varma känslor och het passion..känner mig mer kärlekskrank än på länge nu!

Behövde nog gråta istället men det går ju inte så bra, som vanligt..


Nej nu ska jag deppa vidare med godis och film!


Ajöken!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards