Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Karin Fransson - 2 maj 2010 15:36

Igår förutspådde jag att natten till idag skulle Sandy föda sina ungar och mycket sant är det blod i buren och ett högt, lurvigt bo i lådan.
Sandy verkar må bra hon äter, dricker och är supergosig!
Om några dagar ska vi lyfta på boet och kolla efter!! *Spännande*


I Fredags lekte jag med Natta, vi gick på stan och shoppade lite!
Igår lekte jag med Johanna vi gjorde det vanliga, snackade en massa och tittade på film nerbäddade i soffan <3

Idag har jag mest pluggat och tagit det lugnt...Mamma bakar massa goda kakor i köket *mmm*


Förra veckan köpte pappa två nya kaniner, jag har inga kort på dem än men vi har döpt dem till Oskar och Maja! ^^


Ja, det var väl allt för nu!

Bye!


Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards