Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Karin Fransson - 19 maj 2010 01:18

Har haft ont i tån ett tag nu..ikväll kunde jag inte somna och satte mig för att klippa lite i tån och fördriva tiden..plötsligt kommer det massa grönt och gult var! Nej det var inte lite var! Jag är inte äckelmagad men mådde illa sen innan så detta underlättade ju inte! Men men nu har jag gjort rent ordentligt och plåstrat om tån, det känns redan bättre! Den är rätt skön den känslan när man har haft jätteont nånstans och sen bara släpper det...aah..nice!


Har ont i magen och panik nu..vill bara sova juh! Handen skriker den med men inga värktabletter går att ta för då förstörs magen igen...dessutomo är mensen på väg..jag kommer dö av smärta!!


 Den här låten är så bra!!
Träffar rätt in i hjärtat!!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards