Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Karin Fransson - 5 maj 2010 13:54

Idag är ingen bra dag!

Så fort jag steg utanför lägenheten fick jag panik at ngn jävla anledning...
jag fortsatte ändå till skolan och gulan men paniken gick inte över, så jag bröt ihop och gick hem..jag klarade helt enkelt inte stanna kvar..

Har försökt vila lite men är så otroligt trött!!

Ska försöka äta lite snart men jag vet inte vad..mår illa och får ont i magen av allt..det är så jäklar surt att man kämpar och kämpar för att ta sig över ett hinder bara för att i nästa stund mötas av ett nytt!

Detta är anledningen till att jag ville göra fördjupningsarbetet själv, om jag har en dålig dag går det inte ut över andra! Nu har jag missat en hel dags arbete och jag har ingen aning om vad de andra har kommit fram till!


Liite positivt är iaf att jag klarade tentan och att chatta med Frida på FB ^^


Imorgon är det en ny dag!

Jag vill ha PEPSI!!!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards