Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Karin Fransson - 6 maj 2010 20:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karin Fransson - 6 maj 2010 14:45

Först av allt vilja bara tacka och säga att jag ÄLSKAR era peppande kommentarer!


I övrigt mår jag illa, har ont i huvudet och sånt där...har inte varit i skolan idag heller. Magen skriker efter mat men om jag inte äter så mkt så slipper jag magontet och mår bara illa jämfört med att äta då...allting snurrar och jag vill bara åka hem till Bor och gosa med djuren..
Mamma hade sett kaninungarna igår..japp ni såg rätt det är två ungar!! Jag vill också se!!


De övriga i gruppen förstår inte temat jag hade som förslag och som vi skulle ha från början...nu har de skapat ett förslag på ngt helt annat som de inte kan förklara vad det innebär. Imorgon är det inbokat en tid hos handledaren..frågan är nu om jag ska hänga på deras idé som jag inte fattar eller om jag ska slåss för min idé som jag verkligen brinner för?

Å ena sidan är min idé supersmart, å andra sidan är vi en grupp och hur mkt har jag rätt att bestämma, som inte ens varit där på två dagar?
Vad tycker ni?? HJÄLP!!



Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards