Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Karin Fransson - 22 maj 2010 20:39

Kalaset har avtagit och nu sitter personer och bannar rökning men inte alkohol..eller jo unga som dricker alkohol...unga som jag.

Jag dricker personligen inte alkohol men jag röker ibland. Jag röker ca 2-4 cigg/vecka..det är min synd och jag anser inte att det är fel.

Jag tror inte att folk har svårt att avgöra hur mycket som man kan dricka eller röka utan att det är farligt...de skiter helt enkelt i det!

Men snälla sitt inte och propagera hur barn tar efter sina föräldrar för då skulle jag i stort sett vara alkoholist och före detta rökare....

Det är upp till bar och en att göra som de vill, så fort vi föds är vi döende!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards