Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Karin Fransson - 6 augusti 2010 17:45

men jag snor iaf denna listan från Tirren <3 


Du heter: Karin, Iris, Yvonne Fransson
Smeknamn: Kajin, kakan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hm, svårt men när farmor och farfar dött lyssnade jag mycket på Staffan Hellstrands, Lilla fågel blå 
Beroende av: Pepsi och kramar!
Vad tror folk om dig? De flesta verkar gilla mig men några har uttryckt mig som att jag är svår...
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag kan ge bra råd och att jag är snäll
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig och förstående
Brukar du skratta för dig själv? Ja, om inte annat åt mig själv *haha*

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ett brev från Adlibris är nu inlämnat på posten och på väg hem till dig..."
Var bor du? Campus, Växjö
Trivs du där? Jovars men jag saknar mina djur när jag är där
Hur svarar du i mobilen? Ey, Achmed!
Vem ringde du senast? Johanna tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att hon inte mådde så bra för att hon fått ett getingstick :/
Brukar du komma i tid? Japp!
Hur känner du dig nu? Trött och klibbig för det är konstigt väder men ändå glad för att jag är men Natta på Safe Area istället för hemma.
Vanligaste färg på dina kläder: svartz!
Vad tycker du om fötter? De e najs!
Vad saknar du? Personal skills och närhet
Hade du en bra kväll igår? Antar det, kommer inte riktigt ihåg :S 
Favoritdryck på morgonen: Vatten...typ..
När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan kl, 21.00-23.00
Är du blyg?: Nej inte särskilt ibland kan jag vara det men det är mest när jag är nervös
Sysslar du med någon idrott? Terränggolf hemma i trädgården!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja snarare att man kan bli betuttad vid första ögonkastet...
Har du spytt offentligt? Nepp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Jag skulle göra en stage-dive i folkets park naken och sen ha sex men så många som möjligt *höhö*
Är du nöjd med ditt liv? Mamma brukar alltid säga att om man sluppit svårigheterna man har nu hade det säkert varit ngt annat som gör ont, så vad glad för livet du har!
Är du bortskämd? Man kan se det såhär det finns många som är mer bortskämda än jag men jämfört med svältande barn i afrika så är jag jättebortskämd!
Vad gör du i morgon? Bakar!
Vad är det värsta du vet? Pedofili, utnyttjande av människor och hatbrott!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp, dem är inte så många men ni vet vilka ni är!
Vad är det finaste du fått? När jag konfimerade mig fick jag linser av mormor ngt som vi inte hade råd med just då. Det blev jag väldigt glad av för i skolan mobbades jag bl. a. för att jag hade glasögon!

En speciell dag du minns: Jag minns när jag åkte till Natta i Örebro och vi förfestade till förfesten, förfestade och sedan gick ut!
Du samlar på: Diverse mönstrade dricksglas, glasfåglar, sjalar och tygskor!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Nathalie, Johanna eller Mami!

 När grät du senast? Minns inte. Förr grät jag nästan jämt men nu kan jag knappt det längre :S
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sluta ta lån för studierna, ge tillbaka till mamma och pappa, Bjuda mamma på en tur med Hurtigrutten, skänka till välgörenhet, tattuera mig och självklart även spara lite..
Vill du gifta dig? Jopp, ska bara hitta ngn att gifta mig med först!
Vill du ha barn? Ja, på ett eller annat sätt.
Är du musikalisk?  Jo det tycker jag nog, om man inte är sådär petnoga med allt ^^

Vad dricker du helst när du är törstig? Pepsi med IS! <3
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja.
Biter du på naglarna? "Nej"

Av Karin Fransson - 6 augusti 2010 15:50

Jaga kämpar och ibland ser man resultaten, de små stegen som gör att man känner sig nästan normal ibland.

Igår var en sådan dag!

Jag mötte upp med Nathalie i Värnamo och sen rände vi runt i massa olika affärer. Störst av allt var ändå när Natta bjöd mig på mat på Olympia. Vi satt där och åt och pratade! Kanske inte så betydande för andra men för mig är det ett jättestort steg! 

I övrigt har jag en massa tankar i huvudet känns lite som att man står och balanserar men vad som händer har jag ingen aning om.

På hemmafronten är det inte direkt någon skillnad sen förra inlägget...

Ikväll blir det Safe med Natta, jag ska leka hennes sekreterare en stund *hihi*

Sötast idag var när Fila och Betty slickade och gosade med varandra ^^

Imorgon ska mamma och pappa på kaninutställning vilket betyder att man kan vara hemma själv, äta vegetariskt och att jag ska försöka baka lite gott..Vilka planer har ni inför helgen?


   Fila <3


   Betty <3


   Johanna och Nathalie <3

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards