Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Karin Fransson - 17 augusti 2010 15:19

Sov lite halvtaskigt inatt då en av tänderna värkte så halva ansiktet kändes förlamat och jag mådde illa. Kom iaf upp i tid och åkte till sjukhuset för att prata om operationen, aningen okänslig sköterska men jag stod på mig. Det var tio år sedan jag operarades sist och då var jag orolig som fasen. Hade emblat på fyra ställen, ändå bestämde dem sig för att sticka på en oemblad plats och jag fick panik, började sparka och försökte ta mig bort från bordet. De tvingades hålla ner mig och sövde mig. Hade mardrömmar flera nätter efter det.


När jag kom hem käkade jag lite lyxig frulle, baguett med räkost ^^

Har sån grym mensvärk och tandvärk att jag var tvungen att lägga mig ner med varm riskudde och sova lite. Nu sitter jag här och ska laga lite middag, baguett med chili con carne, gratinerad i ugn! *mums*


Gårdagens kväll ägnades åt att försöka göra en rund pralinask till Annas present. Det tog bara 1 ½ h och jag vet inte om den blev så bra *haha*

Jag skapade även konst med mannagrynsgröt och sylt. Första konstverket var på random och det visade sig att Michael Jackson återuppstått i min gröt. Käkade vidare och skapade en ny canvas. då blev det ett hallon och sista konstverket blev en muffins. Mycket roligt tidsfördriv. Kan varmt rekommenderas *hihi*


Nej, dags för käk och The Karate Kid. Ha De! 

Av Karin Fransson - 17 augusti 2010 11:20

   

  Grattis Grodan!! <3

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards