Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Karin Fransson - 28 augusti 2010 21:51

På måndag börjar skola med långa veckor borta från Fila och hemmet!

Jag håller på att få ett nervsammanbrott..halsen gör ont, nacken spänner, magen svider och gör ont och huvudet snurrar!

Måste göra ditten och datten samtidigt som jag försöker övertala mig själv att allt är bra inget är svårt och oron är bara påhittad. Att jag inte sovit på två nätter gör inte direkt saken bättre...HJÄLP!!


  

Av Karin Fransson - 28 augusti 2010 20:15

Idag träffade jag Nathalie ngt jag verkligen behövde! Har saknat henne i massor och det kändes som att det var evigheter sen vi sågs senast.

Vi åkte in till Vmo för att Natta skulle köpa skor och sedan blev det bara så att vi gick lite på Vmo-dagarna med! Käkade bl.a Langos <3, köpte lite marknadsgodis och så hittade jag fyra par öronhängen för 30:- samt ett bubbelgumrosa nagellack på H&M!

Ikväll är det tänkt vara familjemys, vi ska kolla på bröllopsfotografen senare men nu har vi tänt en brasa och tittar på dansfeber.


  

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards