Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Karin Fransson - 22 augusti 2010 18:29

Jaha vad sakta denna dagen går då! Försöker få tiden att gå men det går inget bra...

Har hittills:

Käkat massor

Tittat på två-tre filmer

Sett fyra olika program 

Varit ute och gått med Fila två gånger

Löst sex olika sodukon

ätit mer onyttigt och ÄNDÅ är klockan bara halv sju!

Funderar på om man skulle baka ngt men då blir det ju bara mer onyttigt att äta :S


Någon som har ngt tips? Är just nu så desperat att jag kollar på danska hollywoodfruar där en av tanterna vill köpa diamanter till sin guldfisk?!?! Förstår ni hur illa det är *mieeeep*

Av Karin Fransson - 22 augusti 2010 10:31

Födelsedagsfirande i dagarna två tär på en *haha*.

I Fredags myste jag med mamma på förmiddagen, på kvällen kom Nathalie och Johanna hit. Vi sminkade oss, valde kläder, spelade wii och sånt innan vi drog till Chappen. Blev dock inte så långvariga på Chappen eftersom att jag fick panik men dagen var väldigt lyckad!

Igår var det lördag och jag åkte in en snabbis till Värnamo där jag hittade några matskålar till pappas, nu 15 kaniner! samt en födelsedagspresent till mamma <3

Dagens var både seg och gick snabbt ändå. Sen var det dags för kräftkalas!

Vi gjorde tacopaj, coleslawsallad och hade baguette och självklart kräftor till! Det var mkt mumsigt! Fick även massa fina presenter bl.a en ny bilstereo!! och ett par supercoola skor! Tråkigt bara att vissa inte ville närvara :/

Tyvärr har jag inga bilder från igår då jag inte hittar laddaren till kamerabatteriet men fredagens bravader finns dokumenterade av Johanna och Natta så jag ska se om jag kan sno några därifrån sen :D


Idag blir det mest att ta det lugnt, vädret skriker filmdag så vi får se om det inte blir en film iaf!


Ha Det!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards