Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Karin Fransson - 27 augusti 2010 20:24

Åkte in till stan för att köpa en ny kalender nu när skolan väntar runt hörnet.

En snabb liten tur tänkte jag. Tre timmar senare tänkte jag inte längre så.

Det slutade med att jag besökt sex affärer innan till slut hittade en kalender på Arvids! Körde fram och tillbaka över hela Värnamo samtidigt som halva stan är avstängd till duga på allt. 

Men nu har jag en fin kalender och jag har även beställt två böcker till skolan.

Ikväll bjuder mamma på kantarellpaj med svamp vi hittade i skogen innan <3


Vill passa på att tacka Nathalie för hjälp med ett stort beslut! <3 

Av Karin Fransson - 27 augusti 2010 03:16

Och jag har fortfarande inte sovit en blund, Katter tar upp sängen, ena skriker så fort hon inte är i närheten av ngn och den andra är väldigt mammig!

Benen krampar och magen svider, hugger och gör ont. Mår illa och fryser...vill bara sova för det är bästa medicinen!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards