Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Karin Fransson - 10 april 2011 23:17

Idag har jag äntligen, med mamma och pappas hjälp, lyckats byta till sommardäck på bilen. Dessutom har ljuddämparen gått av så vi har provisoriskt lagat det med en avgasrörsklämma och en massa silvertejp för som vi alla vet:

Det som inte går att laga med silvertejp är sönder!

Har iaf vari ute nästan hela dagen och det har varit såå skönt!

Katterna och Fila busar massor!

Ja just det! När sommardäcken satt på bilen var det dags för en testrunda och med mig på färden hade jag mamma, Fila och Hubbe!

Hubbe har ju åkt den bilen många gånger innan, han till och med föddes ju i min bil!

Han tyckte det var jättespännande!


Just nu försöker jag mest somna till filmen "Drive me crazy" ah, kära 90-tals filmer!

Lyckas dock inte så bra så nu har jag tagit lite droppar för sömnen och en snus så hoppas vi att det hjälper^^

Imorgon är det skola som vanligt och på schemat står det dans istället för körsång!


See ya!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards