Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Karin Fransson - 27 april 2011 21:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karin Fransson - 27 april 2011 18:09

Somnade lite tidigare inatt *wohoo* men vaknade i stället vid 6 imorse :/

Drog iväg till skolan och upptäckte att jag nu börjar på mina utslag på händerna igen, dem kliar!

Träffade Vendela och hittade ett grupprum, började plugga på hemtentan.

10.20 gick jag till M-huset för att öva på en låt vi ska ha till ensemblen.

Först så slutar de sin lektion senare än vanligt sedan babblas det så jag tvingas ryta till att vi måste köra igång för att jag har tentan som väntar. Sedan visar det sig att det bara finns en fungerande gitarr och att inte ens alla som ska vara där är med!

Så det blir ingen spelning vilket då gjorde att jag missade en halvtimmes skrivande på tentan!

Vi jobbade på till halv ett och sedan gick vi hem. jag lyckades somna i två timmar men vaknar sedan badandes i svett och har nu massa värmeeksem på kroppen *snyggt*!

Lagat lite mat och försökt vila lite till men det går inte.

Sen har internet börjat lägga av hela tiden så jag måste starta om datorn för att få igång det!

Mitt liv tycker inte om mig just nu!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards