Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Karin Fransson - 21 april 2011 14:19

Bestämde mig till sluta att gå ut och städa Roland invändigt.

Dammsög, skakade mattor, tvättade bort skit med All-around servetter (vet inte hur många jag gjorde åt) och plockade bort skräp.

När detta var klart såg jag hur skitig han var på utsidan så det blev fram med Turtlewax och högtryckstvätten så nu är han ren och fin i både kropp och själ?!

Love the weather!!!

Av Karin Fransson - 21 april 2011 10:42

Sovit dåligt inatt och vaknade tidigt men det känns okej ändå!

Har fått pengar på konton så det blev en runda till stan för att inhandla lite grejer.

Fick omtentan i matematik idag men det få troligtvis vänta lite, det är ju så fint väder!

Funderar på att städa och tvätta bilen eller kanske sola lite? Kanske både och ^^


Hur mår mina påskkärringar idag då?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards