Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Karin Fransson - 13 april 2011 12:53

Hej alla hattar och mössor!

Somnade sent i natt och vaknade, trots sovmorgon, redan vid halv nio.

Idag är jag snorig och har lite feber samt har ont i magen.

Så idag blir det inte mycket gjort.

Har handlat lite nödproviant bl.a potatis, nyponsoppa och glass!

Kokar lite potatis och ska steka fiskpinnar till *nyttigt värre*

sen blir det att ha ett litet Supernatural-maraton.

Har inte följt serien innan men den brukar gå på nätterna på TV:n när jag inte kan sova så nu har jag bestämt mig att se serien från början.

Jag finner det väldigt kurerande att käka nyponsoppa med glass och att vila ögonen på något vackert ;)


Hur kurerar ni er dem dagar ni känner er lite risiga?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards