Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Karin Fransson - 1 september 2014 20:21

Hej!
Helgen har varit helt underbar och alla deltagare verkar vara nöjda!
Efter förra inlägget åkte vi till Hässleholm ochbgick på matmarknad samt Kollade in flygvapenmuseet..visade sig att pappa gjorde lumpen där!

Vi åkte sedan till en gård som heter svenstorps gård där vi hyrt två hus. Helt otroligt vackert! Vi lagade god mat, spelade spel och tände en brasa.
Mitt under spelandet plockar ramona fram en ring och friade! Jag blev helchockad och självklart började jag, mamma och Anna att gråta haha så typiskt kvinnorna i familjen Fransson!

Dagen efter väckte vi mamma med sång och ukulelespelande sedan käkade vi en stor frukost innan vi städade huset. När allt var färdigt åkte vi till tykarpsgrottan där bl.a delar av Ronja rövardotter spelades in! Jag trotsade min klaustrofobi och det var riktigt mysigt, vi fick t.o.m se tre små söta fladdermöss som hängde i taket och sov.
Sista stoppet på resan blev en fika i ett trädhus.

Mamma var jätteglad och nöjd med resan och det har varit toppen! Nu ska det nog bara ta en vecka att sova ifatt!

Fler bilder kommer eventuellt senare!

Ha det!

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards