Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Karin Fransson - 23 september 2014 11:15

Hej har gått ett tag sedan jag skrev och den enkla förklaringen är att jag p.g.a stress och skit hamnade i en negativ spiral som jag nådde botten på i torsdags kväll. Men sedan dess har det gått uppåt.

Det är fortfarande massor att göra och det händer många saker på jobbet som tar tid och energi, vilket det iofs ska!

Tränar minst två gånger i veckan....har slutat kolla instragram och FB..men finns alltid tillgänglig på mobilen om ni vill nå mig ;)


Brrr* idag har hösten verkligen kommit! Fryser som en gnu och har plockat på min både vantar, mössa, vinterkängor och tjockjacka idag!

Sitter på jobbet och dricker varm oboy till lunch men solen skiner iaf!

Ikväll blir det mys med älsklingen och fortsättningen av veckan kommer nog också bli bra!


Var rädd om era tår idag!!


Kram

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards