Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Karin Fransson - 10 september 2014 12:53

Ja nu får man väl påstå att smekmånaden på nya jobbet är över ändå...

Igår ringde en upprörd förälder och idag har jag haft en lektion som dragit ur all min energi.

Elever som inte lyssnar, avbryter, kaxar tillbaka och inte visar varandra respekt...till råga på allt så lyckades klantiga jag försova mig imorse igen! Är dock glad att jag nu bara har halva resvägen till jobbet så jag kom bara en kvart försent, jag tror eleverna förlät mig :)


 


Hoppas resten av veckan blir enklare iaf...på fredag blir det simning, kräftor och skitsnack med Nathalie och Frida! *längtar*

Av Karin Fransson - 10 september 2014 12:44

Hejsan var hos frisören i måndags ^^

inte bästa bilderna men ni fattar nog ändå :P

 

 

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards