Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Karin Fransson - 2 september 2014 11:23

För er som känner mig så vet ni att jag haft grava sömnproblem sen jag var liten.

Fick mina första sömntabletter när jag gick i femman...

Har provat det mesta, både naturläkemedel, husmorstips och receptbelagda medel.

Inget tycks funka en längre tid...förutom de som är beroendeframkallande och det vill jag inte fastna i!

Alla reagerar ju olika på mediciner och många har olika åsikter om detta ämne, därav rubriken.

Har ofta två-veckors cykler där jag sover extremt lite och under dessa perioder är blir jag lätt sjuk och känner att jag inte kan prestera tillräckligt som lärare.


Har fått en telefontid den 25/9 då jag ska diskutera med min läkare igen om det finns nån medicin jag inte provat än...

Detta är några av dem jag prövat redan:

Propavan, Imovane, Stilnoct, Valerina Forte, Theralen, Circadin och Mirtazapin m.fl och i olika kombinationer...

Vill bara påpeka att jag inte skriver detta inlägg för att jag vill ha tips på bättre sömn, tro mig jag har provat allt!


Hoppas doktorn kommer på ngt bra...

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards