Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 30 september 2014

Av Karin Fransson - 30 september 2014 11:19

Tjoff så var det tisdag igen!

I helgen har jag tagit det lugnt och myst med älsklingen samt haft famljemiddag med Ramonas bror och hans familj.

Igår fick jag min första praktikant! En jättetrevlig tjej som går i nian. 

Vi krånglade också med datorer på en lektion igår..bad personal om hjälp men det kunde dem inte sa dem..alltså dem kunde/försökte inte ens hjälpa mig...känns så tråkigt med folk som har inställningen mitt och ditt. 

Men det ligger väl nåt bakom som dem inte mår så bra över....


Idag har jag haft två lektioner och ska inte ha fler för femmorna är på studiedag i skogen.

Då passar det ju utmärkt att planera och att åka ner till IT och lämna in ett par datorer som inte fungerar.

I

Igår träffade jag världens finaste bästa vän Natta!

Vi käkade sushi och tjötade och tittade på filmer och tjötade ^^ skulle inte klara mig utan henne!!

Vi tittade på två jättebrafilmer, nämligen Pans labyrint och The giver!


Fick även ett fint meddelande från Ramona idag...vi har nu varit förlovade i en månad *haha* <3


Och till slut till er som undrar var alla lektionsplaneringarna jag skulle lägga upp har tagit vägen så tänkte jag lägga upp fler på höstlovet!


Njut av solen! 

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards