Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Karin Fransson - 25 september 2014 14:24

Ja, ibland känns det som att man har Ole Dolyckan i backfickan!

Visst är jag ovanligt klumpig som person men jag blev väldigt förvånad när jag fick ett samtal mitt under en lektion idag...

Det var nu på eftermiddagen som dem ringde från min andra arbetsplats och sa att jag på nåt sätt delar mina dokument i Onedrive med ALLA i kommunen :S

Shit tänkte jag, jag har en del dokument där som är bara för mina ögon. Det intressanta är att jag inte har valt att dela dokumenten och förstår inte hur detta kan gått till!

Jaja det är på lösningsfronten nu iaf....

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards