Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg under november 2010

Av Karin Fransson - 24 november 2010 16:43

Hejpa!

Sitter på bibblan och pluggar med Ida.

Tog mina sista riksdaler till att köpa min specialité: SojaLatte med hasselnötssuryp!

Analyserar väldigt "djupt" syfte och mening med Ärtan-Pärtan böckerna! *whoho*

Hade ni dem böckerna när ni gick i skolan? Vad tyckte ni om dem?


Somnade till vid lunch innan och drömde lite konstiga drömmar om bl a. Mormors gamla stuga, mamma hade en ny pojkvän, massa choklad och mycket Norrköping. Lite sorglig och mycket läskig dröm som jag nog ska analysera lite med mamma när jag ringer hem ikväll...om jag kommer hem vill säga!!



  

Idag är det bara en månad kvar till Julafton!! <3<3<3<3

Imorgon kommer pengar! <3<3

Imorgon ska jag åka hem till Hubbe, Fila, Mamma, Pappa, Molly, Skrållan, Betty Boop, Tiger, Ludde, Kalle, Fidde, Släktingar/grannar och en massa kaniner som jag inte tänker nämna vid namn då deras integritet är väldigt viktig *höhö* <3<3<3


Nej nu måste jag analysera vidare!

Kram på er i mörkret!

Av Karin Fransson - 23 november 2010 20:47

Easy A trailer:


Av Karin Fransson - 23 november 2010 10:07

Har börjat fundera på att göra en s.k sidecut:


  

Antingen såhär lite eller snaggat


Kommer ni ihåg hur bra jag passar i kort hår:

  


Gör jag en sidecut får jag det bästa av två världar och frillan blir typ såhär:

  

Vilka är för- och nackdelarna? Vad tycker ni?

Av Karin Fransson - 23 november 2010 07:30

Fick svar på mailen igår om att min B-uppsats som tydligen inte var en B-uppsats är godkänd och har varit det ett tag nu! Dem hade bara glömt berätta det för mig *haha*

Känns super!

Av Karin Fransson - 22 november 2010 15:50

Idag hade vi en väldigt tråkig föreläsning men man överlevde ju ändå ^^

Efter föreläsningen träffades vi i gruppen och gjorde vår photostory. Jag har nog aldrig snackat så dålig göteborgska *haha*

Hade i förväg redigerat lite bilder och här kommer ett smakprov.


  

Dessa personer trodde ni aldrig skulle få för sig att semestra ihop, eller? *hihi*


Av Karin Fransson - 21 november 2010 17:09

När jag var yngre åkte famlijen oftast ut på en söndagsutflykt. En liten runda med bilen, en glass och lite lek sedan åkte vi hem igen.

Mysiga traditioner.

Idag har jag lagat söndagsmiddag och ikväll ska vi troligtvis kolla på Kommissarie Späck :D Självklart får man inte missa ensam mamma vid åtta!

Imorgon blir det tillbaka till Växjö och skolan för en ny veckas studerande. 


Hur har helgen varit?


PS. Om en vecka är det första advent! DS.

Av Karin Fransson - 20 november 2010 18:02

Har nu äntligen slutat sukta efter smink från E.L.F och gjort en liten beställning där :) Nu håller vi tummarna att presenten kommer snart! ^^

Av Karin Fransson - 20 november 2010 13:06

Franska bilar med sin "smarta" funktion att ha domkraften i reservdäcket som hänger under bilen!

Med hjälp av underbara mamma fick vi iaf fram allt. 


I familjen Fransson är vi handlingskraftiga kvinnor som alla byter däck på bilen själva, här behövs inga karlar eller verkstäder som kostar pengar.


Har idag bytt till vinterdäck på bilen så nu kan jag köra tryggare på vägarna!


Har ni bytt däck själva någon gång?

Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards