Swing it Magistern swing it!

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Karin Fransson - 3 december 2010 11:29

Jopp igår kväll upptäckte jag att en tand har blivit vass som ett rakblad, ja kanske ett aningen slött rakblad, men ändå vasst!

Har antingen tappat en lagning eller bitit av en flisa så jag har idag ringt till tandläkaren och lyckats klämma in en tid i mitt kommande späckade schema.

Igår fick jag också reda på att barnen på min VFU-plats ska pyssla nästa vecka och då kan inte jag vara med :´( Jag var där förra året och vi hade det sååå mysigt!! Jaja sånt är livet I guess.


Tentan är inte riktigt färdig än men jag ska nog hinna :S

Den ska vara inne senast klockan 15.00 idag!

På måndag ska jag även se om jag hinner hämta fältstudie 2 och en hemtenta för att se om det kommer bli ytterliggare kompletteringar (Fast vi håller tummarna att jag slipper det!)


Kram på er tomtenissar!

Av Karin Fransson - 3 december 2010 09:15

  


Nu är det väl ändå dags att skriva önskelistan till tomten men att skriva en vanlig lista på vanligt papper är väl för tråkigt!?

Jag tycker det i alla fall så jag har skapat en lista som man enkelt kan skriva ut antingen i färg eller i svartvitt:


    


Jag ska inte avslöja hela min önskelista men några av de saker som står med är iaf:

Kuddhögtalare

Påslakanset i flanell

och en blender


Vad önskar ni er av Tomten?


Presentation


Hej och välkommen hit. Jag jobbar som musiklärare och berättar här lite om lektionsplaneringar och övriga ämnen som berör mitt liv...
Lämna gärna en kommentar i Klagomuren (Gästboken)eller varför inte ställa en fråga?

Klagomuren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Vänners bloggar

Bloglovin

bloglovin

Trogna följeslagare

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards